Dah lama Nak Buat


gagah suke dengan semangat kawan kawan aku ni. bab nak outing.. laju je.segale gale nye mungkin! redahh hujan batu,panas dan sebagainya.bagila pada mereka! semangat korang tuhhh penting weh.. bukan gamba yg nak diambil lepas tuh. hehe
Untitled-12kali aku pergi tempat ni.mule mule sesat.. mcm haremmm! tapi disebabkan semangat kawan kawan aku ni la. aku sedaya upaya untuk pergi kalai ke dua ni. walaupon aku kene bangun pagikkkk..dan aku nak bgtahu korag yg pagi tuh aku memang lupee nak gosok gigi.. ampunn! miahaha..
gagahpenatDan akhirnya.gamba yg diidam idam kan.tertunaii jugakk..memang tempat ni mcm cantik sikit untuk aku.lembu africa pon aada.rasa mcm dekat new zealand.lepak setengah jam.macam macam idea muncul kat kepale otakk aku yg sengett ni. dan balikk balik rumah.terus bukak buku dan catat ape yg patut !!  ohh yeahh..thanks a lot kawan kawan.
tyBand menari dalam rumput

Advertisements

6 Responses to “Dah lama Nak Buat”

  1. ermm..samar2 je ape masalah ko..xpe yang penting ko tgh ade masalah kan?

    kalo org xphm kite..xplain bg paham kalo xpaham gak kita bagi masa kat dia kala xpaham lagik..kita maafkan je lah dia ek..nak wat mcm ner kalo dia mmg blur.

    gah, meh sini aku bagi ko pinjam bahu…bahu aku lebar tau muat tok kepala ko yg kecik tuh =))

  2. sitinurgagah Says:

    samar2 jela yg buleh aku buat.kadang2 bende ni terjadi sebab kite..kesalahan kite yg dulu2 tuh.tuh yg kene betepek kat muke aku.hikhik.. aku xsalah kan sape sape untuk ape yg terjadi.. cume aku tekilan sikit.untuk ape yg aku buat.. selama ni.. ini yg aku dapat? alahaii nampak sangat aku tak reti besyukur kupas.. wahahahha wahhahahaa :p

  3. owezz chart Says:

    gmbr ak..yeay..

  4. sitinurgagah Says:

    yey

  5. sitinurgagah Says:

    aahaa nadia.. nadia ni sape ekk?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: