Archive for August, 2015

Posted in Uncategorized on August 11, 2015 by sitinurgagah All Rights Reserved.© All photos and content of this website Copyright 2006-2011 All images and photographs are property of Siti Nur Gagah

1

Advertisements

humble dan teruskan berbuat baik .

Posted in Uncategorized on August 5, 2015 by sitinurgagah All Rights Reserved.© All photos and content of this website Copyright 2006-2011 All images and photographs are property of Siti Nur Gagah

image1

kite tak tahu hati orang kan. sapa sapa je. kadang2 orang yang kita trust dan langsung takpenah pernah fikir yang dia akan melakukan benda yang tak masuk akal sebenarnya akan berlaku jugak. tapi takpa. kita sebagai manusia bukan hak kita nak melawan, biar allah yang selesaikan. dan sampai skrg tak tahu motif apa yg dia cuba lakukan.

aku orang2 mcm ni, aku jauhkan je. hati aku tak langsung sakit. cuma tanya hati dia,sakit or tak.sakit hati takk.camtuu lah. kalau ada. better pegi minum air zamzam banyak banyak lahh kot..

image2-1