humble dan teruskan berbuat baik .


image1

kite tak tahu hati orang kan. sapa sapa je. kadang2 orang yang kita trust dan langsung takpenah pernah fikir yang dia akan melakukan benda yang tak masuk akal sebenarnya akan berlaku jugak. tapi takpa. kita sebagai manusia bukan hak kita nak melawan, biar allah yang selesaikan. dan sampai skrg tak tahu motif apa yg dia cuba lakukan.

aku orang2 mcm ni, aku jauhkan je. hati aku tak langsung sakit. cuma tanya hati dia,sakit or tak.sakit hati takk.camtuu lah. kalau ada. better pegi minum air zamzam banyak banyak lahh kot..

image2-1

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: