Archive for the gelak ketawa Category

I don’t want to be the best. I simply want to be the best version of me.

Posted in gelak ketawa on September 24, 2012 by sitinurgagah All Rights Reserved.© All photos and content of this website Copyright 2006-2011 All images and photographs are property of Siti Nur Gagah

1

Sometimes, you just have to smile, pretend everything is okay, hold back the tears, and just walk away.

Advertisements

Posted in gelak ketawa on September 6, 2012 by sitinurgagah All Rights Reserved.© All photos and content of this website Copyright 2006-2011 All images and photographs are property of Siti Nur Gagah

happy birthday to me !
Agak janggal wish birthday sendiri. dan tolongg, saya bukan pengemar suprise party nyanyi ramai ramai tu semua bukan.cuma kali ni saya berdoa dan saya bersyukur kepada tuhan atas nikmat yang dia bagi pinjam ni . taknak minta apa apa, cuma lagii sekali. tolong doakan yang baik-baikk jee bolehh?

It’s amazing how much more you can learn by making mistakes than you can by making perfect decisions

Posted in gelak ketawa on July 17, 2012 by sitinurgagah All Rights Reserved.© All photos and content of this website Copyright 2006-2011 All images and photographs are property of Siti Nur Gagah

finally.yang dah tak excited dah,tapi sukeee

Posted in gelak ketawa on July 16, 2012 by sitinurgagah All Rights Reserved.© All photos and content of this website Copyright 2006-2011 All images and photographs are property of Siti Nur Gagah

dahh bertahun tahun aku dah tak obses dengan dia ni. dulu . YA. sekarang tak . bila dahh takk sukaa laa baru nak terjumpe bagai . diam. tak adil kan. tahu lah. dari dulu aku buat buat takk sukaa dia ni sebab boleh jumpee dia masaa dia tgh anak daraaaa rambut mengurai . tapi skrg punn cantik jugaak.. tapi dah mcm bukan penyanyi.. dia dah terlebih seperti usahawan bisnes blablabla.

Posted in gelak ketawa on June 7, 2012 by sitinurgagah All Rights Reserved.© All photos and content of this website Copyright 2006-2011 All images and photographs are property of Siti Nur Gagah

masuk je kelantan . memang banyak beterabur kucing parsii kelilingg . salah satu nyaa yang ni

Posted in gelak ketawa on June 5, 2012 by sitinurgagah All Rights Reserved.© All photos and content of this website Copyright 2006-2011 All images and photographs are property of Siti Nur Gagah

dah lama takk turun padang dengan aktivity mcm ni. pastu amin call cakap, besuk buat ape.? gile buat ape. memangg takde buat ape laa. On je. petang besuk tu terus gerakk pergi umah dia kemas-kemas gi putrajaya. fuad punn ada. untuk shoot cover album . apa apa pun nak cakapp. walaupun penat sampai ke tgh malam. memang fun habis la.abang bard yang kelakar kalau cite. so penat penat punn berbaloiii.

BIGSALE!

Posted in gelak ketawa on May 24, 2012 by sitinurgagah All Rights Reserved.© All photos and content of this website Copyright 2006-2011 All images and photographs are property of Siti Nur Gagah

DATE: 26th May 2012
VENUE: Mid Valley Megamall (G-049 & G-050)
TIME: 10am till 10pm